1. Declinarea responsabilitatii
Continutul site-ului pc-bazar.ro a fost alcatuit in colaborare stransa cu reprezentantii marcilor care se gasesc pe site. Rareori exista erori in prezentarea acestora, pentru care ne cerem anticipat scuze si va multumim pentru identificarea lor.
Valoarea maxima a obligatiilor noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv.
2. Garantiile produselor
Produsele cumparate prin intermediul site-ului pc-bazar.ro beneficiaza de garantie comerciala, perioada care difera in functie de produs.Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie comerciala emis de producator/importator/distribuitor.
Termenul de garantie legala curge in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Ce trebuie sa stim despre garantia acordata produselor vandute.
Garantia se acorda in conformitate cu reglementarile legale in vigoare, Legea nr. 296/2004 - Codul Consumatorului si cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Garantarea produselor se face prin eliberarea unui Certificat de garatie.Durata de valabilitate a garantiei este conforma cu specificatiile producatorilor si se mentioneaza in Certificatul de garantie.
Certificatul de garantie specifica faptul ca produsele livrate sunt noi, in ambalajul original si sunt insotite de respectivul certificat si de factura vanzatorului.
Garantia se refera la defectiuni de material si vicii ascunse ale produsului care nu s-au detectat la controalele de calitate, dar care se pot manifesta pe parcursul functionarii. aceasta se acorda in unitatea specificata in Certificat.
Pentru a beneficia de avantajele garantiei trebuiesc respectate cateva reguli:
- echipamentul reclamat trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente:
a) factura fiscala emisa de vanzator;
b) certificatul de garantie emis de producator;
c) proces verbal de constatare emis de catre vanzator la primirea produsului reclamat;
d) scurta descriere a defectiunii reclamate din partea clientului.
- daca echipamentul a fost sigilat, le predarea echipamentului presupus defect acestea trebuiesc sa fie intacte;
- echipamentul se preda in ambalajul original insotit de acesoriile si documentatia cu care a fost livrat;
- echipamentul sa nu prezinte urme de lovituri, sparturi, deteriorari, socuri electrice, incendiu sau substante chimice;
- utilizarea echipamentului sa fi fost facuta in conformitate cu prescriptiile producatorului.
Urmatoarele cazuri duc la anularea garantiei:
- defecte datorate erorilor de instalare sau intretinere;
- defecte aparute ca urmare a exploatarii necorespunzatoare a echipamentului;
- defecte datorate unor factori care nu pot fi sub controlul producatorului(alimentarea de la retea, incendii, descarcari atmosferice, inundatii, calamitati naturale etc.);
- defecte datorate unor interventii neautorizate cu sau fara deteriorarea sigiliilor;
- defecte care apar ca urmare a instalarii unor aplicatii software autorizate sau nu, de catre utilizatori fara experienta necesara;
Ce nu este acoperit de garantie:
- functionarea anormala a unor programe instalate de utilizator, deoarece garantia se refera numai la defectiuni ale componentelor fizice;
- comportare necorespunzatoare a sistemului ca urmare a unor modificari incorecte ale diferitelor plaje de frecvente sau tensiuni aplicate componentelor;
- blocari sau restartari frecvente cauzate de modificari necorespunzatoare ale diferitelor programe software care gestioneaza sistemul: BIOS, Sistem de Operare, Drivere de componente si bibliotecile soft aferente;
- blocari si funtionari eronate ca urmare a atacului unor programe de virusi sau malware;
- evenimente datorate instalarii fortate (fara licenta) a unor sisteme de operare sau aplicatii;
- pierderea de date sau programe ca urmare a defectarii unor componente fizice sau a actiunii de devirusare sau reinstalare de sistem de operare.
- blocarea sau functionarea anormala a unor ventilatoare care nu au fost intretinute periodic;
Informatii suplimentare:
- in cazul in care se constata ca un sistem aflat in perioada de garantie este declarat defect sau cu anomalii de functionare care nu fac obiectul garantiei (conform celor specificate anterior) se poate remedia defectiunea contra cost, cu acordul expres al utilizatorului;
- transportul de la utilizator la centrul de reparatii si retur cade in sarcina vanzatorului in cazul in care se constata ca defectiunea este sub incidenta garantiei acordate;
- in cazul in care se trimite un sistem considerat defect, dar care nu intra sub incidenta garantiei, utilizatorul va trebui sa suporte contravaloarea cheltuielilor de transport si a operatiunilor de constatare;
- in afara ternenului de garantie, pe perioada duratei medii de utilizare a sistemului (care este specificata in Certificatul de garantie) se asigura analiza si depanarea eventualelor defecte, precum si a pieselor de schimb necesare, contra cost;
Pentru a nu avea probele si defectiuni va recomandam:
- instalarea sistemului pe un suport la cel putin 80cm fata de podea, pentru a evita acumularea prefului in interiorul sistemului;
- curatarea periodica de praf a filtrelor; daca filtrele se pot detasa, se spala cu apa si sapun, se lasa la uscat si apoi se monteaza la loc; daca nu sunt detasabile se pot curata cu o pensula moale in prezenta unui aspirator de praf;de regula filtrele se gasesc la ventilatoarele din partea frontala si la grila de protectie a sursei de alimentare daca aceasta este montata in pozitia de jos a sistemului.
- curatarea periodica de praf a ventilatoarelor care sunt accesibile din exterior (de regula cel montat in partea din spate a sistemului si cel de pe sursa daca sursa are ventilator pe spate); acestea se curata cu o pensula moale in prezenta unui aspirator de praf.
- cand faceti operatiunile de curatare sistemul trebuie deconectat de la priza de alimentare;
- daca sistemul a iesit din perioada de garantie, va recomandam sa desfaceti capacul lateral al acestuia (cel care va permite accesul la interior si este prevazut de regula cu grila de ventilatie) sa deconectati aparatul de la priza de alimentare si de la echipamentele periferice (tastatura, mouse, monitor, retea etc.), sa-l duceti afara si sa folositi un aspirator de praf pe poziti de suflare pentru a indeparta praful acumulat in iterior; in aceasta operatie trebuie urmarit ca terminatia furtunului de la aspirator sa nu vina in contact direct cu piesele din interior si nici cu eventualele cabluri de legatura din interior; apoi se pune capacul la loc, se monteaza sistemul pe pozitia anterioara, se cupleaza echipamentele periferice si se reporneste.
- zonele recomandate de desprafuire sunt procesorul si coolerul acestuia, ventilatoarele carcasei, ventilatoarele placii video (daca exista), sursa de alimentare si ventilatorul acesteia, zona cuprinsa intre masca frontala si suportul ei metalic care poate sa includa si un ventilator frontal; recomadam aceasta actiune la 2-3 luni.
3. Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului marketgrill.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul marketgrill.ro va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului marketgrill.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.
4. Litigii
Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Romania.
5. Date personale
Informatiile utilizatorilor site-ului www.marketgrill.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicari comerciale cu SC THOTTEX DISTRIBUTION SRL
Orice date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne prin email / telefon, la coordonatele cuprinse in prezentul site.
6. Disponibilitatea si pretul produselor
Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.marketgrill.ro sunt disponibile in limita stocului, iar preturile pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
Termenele de livrare variaza de obicei intre 24 ore si 7 zile lucratoare, in functie de locatia produselor si de adresa dvs. Rareori, perioada de livrare poate depasi 7 zile, cu exceptia cazurilor de forta majora*.
*Prin forta majora se inteleg fenomene meteorologice speciale care fac imposibila aprovizionarea/livrarea produselor.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.
Data incheierii contractului de vanzare la distanta intre www.marketgrill.ro si client este considerata data emiterii documentului fiscal (factura) de catre SC THOTTEX Distribution SRL.
7. Returnarea produselor
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii: - click pentru detalii.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
S.C. THOTTEX DISTRIBUTION S.R.L.
Reg.Com.: J40/16738/2003
C.I.F.: RO 15980247
Sediul: Bd. Unirii Nr. 70, Sector 3, Bucuresti
Tel: 0724.858.858